www.czesciauto24.pl

Terminarz rajdów rowerowych – pobierz...
Wytyczne odnośnie przygotowania roweru – pobierz...
Regulamin rajdów rowerowych jednodniowych – pobierz...
Zgoda rodziców/opiekunów nieletnich uczestników w wieku od 15 do 18 na samodzielny udział – pobierz...
Regulamin konkursu "Kręcę kilometry ze Szprychą" (dla Członków Stowarzyszenia) – pobierz...
Regulamin konkursu "The Best Szprycha" (dla Członków Stowarzyszenia) – pobierz...

Trasa: 64 km

Szprycha na zielonej wyspie - Uznam

Termin: 11.06.2022 r. (sobota)
Biuletyn informacyjny pobierz...

Po dwuletniej przerwie mogliśmy powrócić na niemiecką część wyspy Uznam i z radością korzystaliśmy z takiej możliwości. Wyjazd odbył się w środku nocy, co nawet spowodowało, że nie wszyscy położyli się spać. Jedyna okazja była podczas podróży, ale nie każdy potrafi. Do Świnoujścia przyjechaliśmy na śniadanie, a następnie zabraliśmy ze sobą przewodnika i pojechaliśmy do Peenemünde. Rajd rowerowy rozpoczęliśmy od muzeum przedwojennego centrum rakietowego. Po lekcji historii ruszyliśmy rowerami, by podziwiać piękno zielonej wyspy. Dojechaliśmy do Wolgast, urokliwego miasteczka, gdzie zrobiliśmy spacer po starówce. Dalsza jazda rowerami była już w kierunku miejscowości znajdujących wzdłuż wybrzeża. Tradycyjnie zatrzymaliśmy w truskawkowym miasteczku –Koserow. Była to okazja do zrobienia pamiątkowych zakupów i posilenia się posiłkiem. Czas uciekał nam zbyt szybko i musieliśmy dokonać korekty trasy, pomijając niektóre miejscowości. Będzie jeszcze okazja powrócić na Uznam. Dojechaliśmy jeszcze Neu Pudagla, gdzie znajduje się wystawa kamieni polodowcowych. Pod dużym wrażeniem byliśmy jadąc już kolejny raz promenadami nadmorskich miasteczek. Do Świnoujścia dojechaliśmy z półgodzinnym opóźnieniem i od razu skierowaliśmy się na obiadokolację. Zaraz po posiłku załadowaliśmy rowery i wróciliśmy w drogę powrotną do Słupska.